Home / Beleidsverklaring
BELEIDSVERKLARING KWALITEITSMANAGEMENT
Deze beleidsverklaring geeft weer hoe TBVA zich inzet voor kwaliteit, klanttevredenheid en continue verbetering volgens de ISO 9001-norm.
Kwaliteitszorg
Het Kwaliteitsbeleid van TBVA Vastgoedadvies is er op gericht om opdrachten op een professionele en efficiënte manier uit te voeren, zodat:
- opdrachtgevers tevreden zijn als het werk aansluit bij hun eisen, wensen en verwachtingen;
- de werkzaamheden effectief en doelgericht worden uitgevoerd binnen de strategie en context van de organisatie;
- de marktpositie wordt versterkt door het aantrekken van nieuwe opdrachtgevers en het uitbreiden van opdrachten bij bestaande opdrachtgevers;
- de continuïteit van het bedrijf wordt gewaarborgd door langdurige samenwerkingen met vaste grote opdrachtgevers.
TBVA Vastgoedadvies draagt zorg voor:
- continue verbetering van kwaliteit en de effectiviteit van het kwaliteitsmanagementsysteem;
- een veilige werkomgeving en optimale Arbo- en milieuprestaties, met aandacht voor duurzaamheid;
- naleving van alle relevante wet- en regelgeving met betrekking tot onze dienstverlening;
- het uitvoeren van werkzaamheden met integriteit en vertrouwelijkheid.
Toepassingsgebied
Het Kwaliteitsbeleid is van toepassing op zowel vastgoedmanagement (initiatieven en projectontwikkeling) als vastgoedbeheer (uitvoering). Onze opdrachten omvatten het begeleiden van maatschappelijke vastgoedprojecten op het gebied van nieuwbouw, renovatie en verduurzaming van woningen. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd door onze medewerkers, zowel op de bedrijfslocatie van TBVA Vastgoedadvies als op werklocaties van opdrachtgevers.
Kernwaarden
TBVA Vastgoedadvies wordt gedreven door drie kernwaarden:
- Passie: wij zijn bevlogen in ons werk en streven naar de beste resultaten;
- Kwaliteit: Wij leveren hoogwaardige dienstverlening en streven naar continue verbetering;
- Vertrouwen: Wij bouwen aan duurzame relaties met onze opdrachtgevers door transparantie en betrouwbaarheid.
Uitvoering van beleid
Het kwaliteitsbeleid wordt gerealiseerd door:
- een gedocumenteerd, geïmplementeerd en gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem;
- het meten van de effectiviteit van het kwaliteitsmanagementsysteem aan de hand van relevante prestatie-indicatoren;
- het formuleren van concrete doelstellingen en de monitoring hiervan;
- een jaarlijkse evaluatie en zo nodigbijstelling van het kwaliteitsmanagementsysteem, vastgelegd in een jaarverslag en jaarplan;
- het gebruik van goed onderhouden en geschikte middelen en materialen;
- de inzet van deskundige en goed opgeleide medewerkers, met betrokkenheid door consultatie en participatie;
- een effectieve interne en externe communicatie.
Wanneer omstandigheden of wet- en regelgeving wijzigen, of wanneer de directie hiertoe aanleiding ziet zal deze beleidsverklaring worden aangepast. Alle medewerkers en relevante belanghebbenden worden op de hoogte gebracht van eventuele wijzigingen.